maandag 27 april 2015

We moesten de schaar doorgeven.

Er kwam een nieuwe uitdaging op ons pad, maar dan eentje waar we niet zelf voor gekozen hebben.  Het afgelopen jaar kregen zowel mijn broer als ikzelf de diagnose Multiple Sclerose, en daardoor waren we genoodzaakt een moeilijke beslissing te nemen.



En toen kwam toevallig Helena de winkel binnen gestapt.  Tussen pot en pint, of eerder tussen stof en schaar, lieten we vallen dat we eraan dachten de winkel over te laten.  En enkele weken later kunnen we jullie vertellen  dat De Stoffenkamer een nieuwe energieboost krijgt.  Vanaf 1 mei is Helena de nieuwe zaakvoerdster.  Aandachtige klanten hebben Helena waarschijnlijk al gespot in de winkel want ze werkt al enkele weekjes mee.  Haar enthousiasme is niet meer te houden en ondertussen leert ze de 'knipjes' van het vak.

Wij zijn vooral opgelucht dat De Stoffenkamer in goede handen gevallen is.  De geboorte en de kinderjaren hebben wij met veel passie voor onze rekening genomen.  Maar we weten dat in de toekomst De Stoffenkamer in betere handen is bij Helena.

De voorbije 3 jaren waren boeiend, intens maar vooral ook leuk.  We nemen een hoop fijne herinneringen mee.  Jullie kwamen over de vloer met een hoop inspiratie, creatieve ideeën en vooral veel gezellige babbels.
U was een fijn cliënteel.

Bedankt daarvoor!

Jan en Liesbet

14 opmerkingen:

  1. amai dat is geen goed nieuws!! Alvast veel beterschap gewenst!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte! het doet wschlk pijn om afscheid te moeten nemen van iets wat jullie zo mooi opgebouwd hebben.
    Maar je fijne winkel en zijn wondermooie stofjes zullen nog veel mensen blijven inspireren! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo jammer om te lezen. Jullie waren fantastisch, allebei. Ik wens jullie allebei het allerbeste toe en heel veel sterkte! En ik hoop dat Helena in dezelfde lijn verdergaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een spijtige uitdaging, maar ik ben blij dat er de opvolging verzekerd is!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik wens jullie allbei veel succes, het was een waar genoegen na de juf van celeste te zijn een stofklant te zijn, en amai wat had ik die winkel ook graag overgenomen :)) maar had er geen idee van hahah, weer gemiste kans :)) toitoitoi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend veel sterkte en ik ben ook blij dat jullie mooie winkel een nieuwe eigenaar krijgt maar had het veel leuker gevonden dat jullie gewooon verder konden doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. spijtig, maar toch wens ik jullie beiden veel beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zal jullie fijne advies missen, maar wens jullie beiden veel moed en sterkte op jullie nieuwe levensweg.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och, dat is verschrikkelijk voor jullie!! En tegelijk ook nog eens! Ik wens jullie álle sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Veel sterkte voor jullie! Hopelijk vinden jullie een manier om er mee om te gaan, een vriendin slaagt er in om haar levenskwaliteit, ondanks de ziekte, op peil te houden door een aangepast en strikt dieet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Amai, wat een mededeling! Ik wens jou en je broer het allerbeste toe. En hopelijk komen nieuwe passies snel op jullie weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wens jullie allebei veel sterkte. Mijn mama en ik kwamen altijd met ontzettend veel plezier naar jullie winkel. Het advies en hulp was onbetaalbaar. We zullen jullie missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Liesbet, Jan,
    Dit is geen goed nieuws. Had ik eindelijk een man waarmee ik over stoffen en naaien kon praten en zie nu... .
    Maar begrijpelijk is het wel uiteraard.
    Ik hoop dat jullie het allebei goed stellen in de toekomst en dat de ziekte goed onder controle kan gehouden worden.
    Ik hoop da'k jullie toch nog eens kan volgen.
    Misschien via facebook of zo?
    Het aller- maar dan ook het ALLERbeste voor jullie !
    Stany

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat kwam ik graag bij jullie langs... Mijn geliefde stoffenkamer. Uiteraard kom ik nog langs maar zal jullie aanwezigheid missen. Blij dat jullie goede opvolging vonden. Benieuwd haar te ontmoeten. Veel sterkte gewenst en hopelijk mogen er toch nog veel leuke en positieve uitdagingen jullie pad kruisen!

    BeantwoordenVerwijderen